Wednesday, November 30, 2016

Gelisah


Aku berada dalam keadaan yang amat gelisah sekarang. Situasi yang aku tak mampu mengubah apa-apa keadaan, juga tak mampu menyumbang apa-apa. 


Anda boleh lihat aku senyum dan ketawa seperti biasa. Namun susah hati aku,  ribut dalam hati aku, siapa yang tahu? 
Terpaksa pilih antara tangungjawab dan kasih sayang, ianya tidak semudah yang aku sangka. 


Tolong doakan yang terbaik untuk Tok aku. Aku di sini dihantui tangungjawab terhadap kerja sedangkan hati meronta-ronta mahu pulang. 


*semua lukisan di atas,  dilukis menggunakan telefon pintar ketika menemani Tok di hospital. Aku tak pandai gambarkan perasaan menggunakan kata-kata. Aku lebih selesa guna visual. 

4 comments:

  1. Semoga Tok Amna cepat sembuh.. amin. Maaf kalau selalu mengusik lelebih 🙁

    ReplyDelete
  2. Lee do'akan yang terbaik untuk Tok Amna.. Semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh utk tok. kuatkan semangat amna..

    ReplyDelete