Thursday, September 22, 2016

Kakak Taska




Mahu baca cerita selanjutnya? Boleh baca di sini. Kakak Taska merupakan komik terbaru dari ku, dibuat untuk menyertai Pertandingan komik seram di laman web Matkomik.

Stail lukisan yang aku gunakan untuk komik ini, berbeza daripada mana-mana komik serius ku yang lain. Tidak seperti Pendar Ratna, Gema Pemikiran, Duga Jeladeri dan lain-lain. Namun, mengapa aku gunakan stail 'main-main' begini untuk satu pertandingan serius? Ini kerana aku sedang berekperimentasi dengan penerimaan orang ramai terhadap stail lukisan 'main-main' ini. Aku sedang usahakan satu komik yang aku belum boleh sebut tajuknya. Komik tersebut menggunakan stail begini. Sebelum komik tersebut muncul, Komik Kakak Taska ini muncul dahulu sebagai percubaan.

Memandangkan sudah ku tulis bahawa aku sertai ini sebagai eksperimen, maka benarlah, aku tidak mengharapkan kemenangan. Namun, aku tetap harapkan undian dari orang ramai agar aku tahu berapa ramai sebenarnya boleh menerima stail lukisan begini. Jadi, jika anda salah seorang daripada pembaca komik ku dan menantikan kemunculan komik yang sedang aku usahakan itu, tolong undi seikhlas hati. Terima kasih.

Akhir sekali, apa pendapat anda mengenai Kakak Taska? Mari bimcangkan di bawah.


*Oh ya,kisah ini memang berdasarkan kisah sebenar. Cuma ending sahaja ditokok tambah.






No comments:

Post a Comment