Wednesday, December 31, 2014

Lama tidak update blog

Sudah agak lama aku tidak update blog. Minta maaf bagi yang menunggu post dari ku. Semenjak pulang dari Sarawak, entah bagaimana aku boleh menjadi sibuk pula. Sedangkan aku bukan bekerja dengan mana-mana company sekarang. Aku sedang cuba kerja sendiri. Susah rupanya kerja sendiri. Susah nak disiplin kan diri. Haha..


Alang-alang dah bersembang di sini, saja lah aku mahu memberitahu, aku baru buat satu page di FB, page Amna Shark. Semoga dengan ada page ini aku makin rajin untuk berkarya. Yalah, baru aku boleh nampak berapa kerap aku update karya sendiri. Kalau sudi, sila follow ya?



Begitu juga dengan instagram ku, bernama amnashark.




Itu saja buat masa ini. Wah, post pertama dalam bulan Disember adalah dipenghujung bulan? Tahniah Amna.

No comments:

Post a Comment