Wednesday, June 19, 2013

Sebab ia PINK !

Setiap hari, aku akan membawa sweater ke tempat kerja. Ini kerana tempat kerja ku sejuk macam peti sejuk. Memang kena pakai sweater la. (Tapi, rakan-rakan sekerja yang lain kata tak sejuk pun) 

Pada suatu hari, aku runsing kerana sweater ku masih belum kering kerana baru malam semalam aku basuh. Terpaksa hidup satu hari tanpa sweater la nampak gayanya.




Adikku Tonah, cuba membantu. Dia beri aku pinjam sweaternya.... Tapi....







Err... ya, aku tak suka pink.



5 comments:

  1. alaaa.. pink ngan perempuan sesuai.. takde sape akan persoalkan.. koh koh koh

    ReplyDelete
  2. loh sanggup sejuk tu... hahah XD

    i know some dude who likes pink... he wears pink shirt, pink bagpack, pick sandals... n he has a pretty model-like girlfriend... damn hahah

    ReplyDelete
  3. hihi..

    deno pula tak suka hijau.. memang tak suka.. tapi deno suka pink :)

    ReplyDelete
  4. zyma senpai: Hehe.. sanggup je..

    Aujinz: Tak nak lah.. org akn usik gak, kata, hai pink nya hari ni.

    Plain83:Hoho.. ada ye org camtu? haha..

    Deno: Tonah pulak, dulu dia suka hijau, sekarang macam makin suka pink. haha...

    ReplyDelete