Thursday, May 16, 2013

Sayang sayang sayang...

Masalah di tempat kerja ku sudah selesai.
Bagus company ni.
Selesaikan dengan cara yang bijak.
Tiada siapa terluka.

Aku?
Aku bahagia... Aku suka kerja ini.
Nampak gayanya, supervisor aku pun suka kerja aku.
Jadi, masalah tentang kerja selesai.

Cuma aku terfikir juga.
Sayang benar aku dengan pekerjaan ini.
Tapi sampai bila?
Apa lagi yang aku kejarkan dalam hidup aku?
Sampai bila aku mahu setia pada company ini?

Hidup aku seolah-olah cuma mengenai kerja sahaja.
Hanya kerja yang membuatkan aku gembira.
Cinta juga pada kerja. Mana ada boyfriend.
Ha? Aku jenis orang yang begini ke?
Suka kerja melebihi segala galanya?
Aku harap tak....

Sayang... sangat sangat menyayangi mu wahai kerja ku.









2 comments:

  1. kerja buat benda yang kita suka... memang tak rasa macam kerjalah kan kan kan

    ReplyDelete
  2. mengapa, nak tukar kerja dah ke?? jgn dulu.. =) tunggu 2tahun. hehehe.

    ReplyDelete