Friday, July 20, 2012

Tamat Kisah Degree



Baru-baru ni, aku agak beremosi sedikit. Sebab sedang berpisah dengan kawan-kawan. Aku masih di kolej kerana belum selesaikan thesis. Bersama aku ada beberapa lagi rakan-rakan yang senasib. Tadi, aku ke bilik seorang rakanku, tapi di biliknya tiada siapa. Dia sudah pulang terlebih dahulu tanpa memberitahu aku. Sedihnya aku rasa. Aku segera sms dia. Tapi aku fahamlah, dia kelam kabut nak balik, tak sempat memberitahu aku.


Aku benci perasaan begini. Dulu semasa sebelum SPM, begini jugalah aku rasa. Rasa berat hati yang amat sangat.Tak mahu berpisah dengan kawan-kawan.

Semua kenangan di UiTM Shah Alam, kalau boleh, satu peristiwa kecil pun aku tak mahu lupakan. Kadang-kadang, aku terfikir juga.. 10 tahun akan datang.. atau 20 tahun akan datang.. siapa di antara rakan-rakan UiTM aku ni yang masih ingat aku? Semoga masih ada yang akan mengingati ku...

*Sudah tiba masa untuk fikir tentang masa depan pula.

1 comment: