Monday, January 9, 2012

Jurnal Painting (4) : AKHIR

sambungan dari:



Hari ke-7, Hari ke-8 dan Hari ke-9

Hari ke-7, 8, dan 9 berjalan dengan lancar. Malah, ada sekali tu Umi dan Abah datang melawat studio aku. Mereka dah lihat painting aku. Abah bagi pendapat, bagi galakan.. Bersemangat sikit. Tak adalah asyik rasa rendah diri dengan painting sendiri. Aku pula, kehidupan aku macam biasa.. sentiasa di studio.. sehingga sekarang (Hari ke-9), dan dalam masa beberapa jam lagi, assessment painting!

Sebenarnya, gambar di atas bukan gambar painting terbaru. Ini gambar tiga hari lepas semasa belum siap lagi. Hari ini, dalam masa beberapa jam lagi, akan berlangsunglah assessment yang ditunggu-tunggu.

Nanti InsyaAllah aku akan tunjuk gambar-gambar semasa assessment. Nantikan ya...



1 comment: