Saturday, December 3, 2011

Blog-blog 'We Love Art'

Hari ni, aku nak jalan-jalan ke blog-blog warga 'We Love Art'. Untuk makluman semua, 'We Love Art' adalah satu kumpulan :Malaysian blogger artist group. Itu yang tertulis di facebook nya. Nak sertai? Klik 'We Love Art'.





Ini blog Ilusi Dunia

Mula-mula aku kenal blog ni, ketika tuannya datang memberi link post mengenai kucing di blognya. Tak lama kemudian, aku jatuh cinta pada blog ini (blog je, bukan tuan blog!) selepas membaca entri The Mysterious Makcik. Aku baca sambil gelak guling-guling. Boleh dia buat lawak sambil selitkan nasihat. Aku cadangkan, korang follow lah blog ni.. Tak rugi. Boleh dapat manfaat, InsyaAllah..


Ini pula Merahitujambu.

Aku dah lama ikuti blog Merahitujambu. Sebelum aku sertai 'We love art' lagi. Di sini, anda boleh lihat makanan yang comel-comel! Entah kenapa, tuan blog ni suka lukis makanan comel-comel. Setiap kali masuk blog ni, aku lapar.



Ini blog Amin Aizuddin.
Sebaik sahaja nampak tulisan 'Comic Blog' di blog ini, aku terus follow. Sebab aku pun buat komik, aku kenalah sokong rakan seperjuangan.


Ini blog Fyfy Liew.

Aku jatuh cinta pandang pertama pada blog ni. Simple dan sweet je rupa blog dia. Memenuhi citarasa aku.



Tuan blog ini melukis potret. Aku pun lukis potret. Jadi aku berminatlah nak follow dia. Bezanya aku dan dia, Aku melukis secara manual. Dalam erti kata lain, guna tangan, pensel, cutter dan sebagainya. Cik Nurdani melukis secara digital. Aku memang tak tahu langsunglah nak buat seperti itu. Maka, aku kagumlah terhadap dia.



Ok, dah letih jalan-jalan hari ini.. Apa??!!! Ahli 'We Love Art' buat masa ini ada sebanyak 201 semuanya? Kalau begini, mampu ke aku lawat blog setiap ahlinya? Huhu.. Lain kali aku akan lawat blog ahli-ahli yang lain ya..
*Siapa lagi warga 'We Love Art' yang nak aku lawat blog dia? Sila komen di sini. Aku akan cuba lawat selagi aku mampu... Huhu..


15 comments:

  1. saya saya!

    http://taqimcurious.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam,saya pun ahli WLA tapi x aktif kat situ,segan sbb doodle saya doodle lidi comot..:)

    ReplyDelete
  3. saya punye blog cik Amna.. alaaa.. koh koh koh.. :D

    ReplyDelete
  4. cian amna ponek dh ha...berjalan sakan...hehehe..thanks dear....melukis makanan sebab nampak tiuuutttt...heee

    ReplyDelete
  5. aujinz: saba2.. ada bnyk sngt ahli WLA. lgpn aujinz punyer blog, da pena kenalkan dulu. hehe..

    ReplyDelete
  6. merahitujambu: ckp je la sbb suka mkn. hehehe...

    ReplyDelete
  7. saya mengagumi potret hasil anda.serius.and thanks a lot sebab suka blog saya.hehe

    ReplyDelete
  8. "Comic Blog"! Hehehe..Thanks ye Amna letak blog saya dalam tu..Hihihi..Apapun samax2 la kita sokong komik Malaysia & rakan seperjuangan :D

    ReplyDelete
  9. eh,, SE pun ahli we love art jugak r..hehehe

    ReplyDelete
  10. waa... trimas sbb jatuh cinta, eh, suka blog buruk saya.
    comel je lukisan tu.. :D

    ReplyDelete
  11. syafeika edora: wah, ye ke?! baru taw.. hehe..

    ReplyDelete
  12. I'm ex-UiTM Shah Alam juge..heee..tapi dak engin ^__^ btw here my link,me myself and I one of WLAians
    http://www.azhafizah.com/

    ReplyDelete
  13. haha jtuh cinta ye? ^^ hehe blog fy buruk je kan,fy suka mcm tu je,simple. thanks btw! ^^

    ReplyDelete