Tuesday, November 22, 2011

Potret untuk follower Gadis Misteri


Aku benar-benar berterima kasih kepada follower blog aku. Blog tak seberapa seperti ini pun, ada yang follow. Terima kasih sangat.. Jadi, seperti yang aku janjikan, ini potret-potret perserta. Minta maaf sebab ambil masa yang agak lama.. Sibuk juga sebagai seorang pelajar. Assignment bertimbun.

Jadi, harap korang berpuas hati dengan hasilnya ya? Lagi sekali, minta maaf sebab lambat. Huhu.. Aku kan comel, jadi korang kenalah maafkan aku. (Eh? apa kaitan?) Hehe.. gurau ok..










Pemilik-pemilik potret ni, bolehlah e-mail kan alamat anda ke amna_sya@yahoo.com jika mahu potret ini di pos kepada anda. Kalau dah bagi alamat, jangan lupa beritahu di sini ya?

Ada sesiapa nak potret juga tak? Kalau banyak permintaan, aku boleh buat lagi segment lain akan datang.

9 comments:

  1. bestnyaa dpt potret..=_= jeles nyaaaaa

    ReplyDelete
  2. hehe, tenkiuu dear for the potret :)

    ReplyDelete
  3. amnaaaa :D tengkiu tengkiu :) hehe :D comel2 :) ok nanti eira bg alamat ok. oh ye. ke kamu masih simpan alamat umah kita ye? ape2pon. much LOVE!!!:) hehe~

    ReplyDelete
  4. Zahirah: x ingt simpan kat mana la.. Zahirah bg je la lg.. huhu..

    ReplyDelete
  5. amna, have a look :)

    http://sukesukisaje.blogspot.com/2011/11/eira-gadis-misteri-potret.html

    #ok. da email da. email kita 'irafarisya@yahoo.com" taw :) amna check k.

    ReplyDelete
  6. untung la dpt potret..amna..buat satu utk saye..hehe

    ReplyDelete
  7. wah..serius cantik.saya suka tengok potret zety

    ReplyDelete
  8. AMNA..maaf saya baru perasan amna lukis muka saya..dah setahun berlalu..hehe tadi belek2 entry amna tiba-tiba terjumpa..Terima kasih banyak2..kalau nak pos rasanya susahkan amna pulak...dah lama sangat..sy save kat pc je lah ye..terima kasih..nanti nak suruh amna lukis potret lagi la ye tapi secara berbayar :) thank u!

    ReplyDelete