Sunday, April 24, 2011

Buku-buku seorang pelajar Fine Art

Aku sangka, pelajar Fine Art banyak peralatan melukis. Hari ni aku sedar, sebenarnya yang banyak adalah buku. Meja aku penuh dengan buku je.. Walaupun bukan semua buku milik aku..


Gambar atas ni, buku-buku yang aku pinjam dari library. Ada gak yang buku fotostat. (Opss.. Hehe..) Ada jugak buku-buku yang aku ambil dari rumah. (Buku mak aku). Belum habis baca lagi. Sekarang ni sedang baca 'Whats wrong with contemporary art?'.


Ini pula antara buku yang aku beli sendiri. Kebanyakannya, beli dalam semester ni. Belum habis baca jugak~ 'Modern Malaysian Art', adalah satu bahan bacaan yang bagus..

*Ada sesiapa boleh cadangkan buku Fine Art yang menarik tak?? Nak cari..

1 comment:

  1. Nak ambil kos diploma in fine art senang tak? Dia nak berapa gred :)

    ReplyDelete