Saturday, January 22, 2011

Blog-blog yang aku rajin baca

Aku suka baca blog orang lain. Dengan baca blog, aku boleh baca pemikiran orang tu. Ini antara beberapa blog yang aku rajin baca:

  • cik mici ~ini blog sepupu aku. Aku suka sangat mengikuti blog ni sebab dari situ, aku dengar macam macam cerita kehidupan nurse. Untuk student art seperti aku, semua cerita tu sesuatu yang baru laa.. Di luar pengetahuan aku.
  • mahligai idea~ ini blog kakak aku. Aku rajin ikut jugak.. Santai je blog dia..
  • Photography (sahirsabri art work)~ ni blog kawan aku, seorang student photo. Gambar-gambar cantik kat sini.. Aku suka tengok.
  • tonah~ Huhu.. blog ni best. Rasa diri muda je bila baca ni.. Ditulis oleh pelajar yang baru habis sekolah menengah. Adik aku.
  • C kusot Masai~ Ini blog student fine art macam aku. Best dapat dengar cerita dari student student Fine Art. Kehidupan hari hari sebagai Fine Art..

Buat masa ni, ini beberapa blog yang aku rajin ikut. Mungkin ada lagi, tapi aku tertinggal untuk tulis kat sisi. Ada sesiapa nak bagi cadangan blog blog yang menarik untuk di baca?? Sila beri pendapat.. Terima kasih..

2 comments: