Monday, January 17, 2011

Abang Artzooka Aku

Ada satu rancangan art kat tv.. Khas untuk kanak kanak.. Tajuknya 'Artzooka'. Dia mengajar kanak-kanak untuk jadi lebih kreatif dengan barang-barang di sekitar rumah. Artzooka ni memang lah untuk budak-budak. Mustahillah orang macam aku minat rancangan macam ni.. Tapi kan, sejak kali pertama aku tengok rancangan ni, aku terus tersangkut. Takk!! Aku bukan suka rancangan ni, tapi, aku suka abang pengacara nya!! Hehe...

Nama abang ni, Jeremy. Tengok cara dia bercakap, terus aku suka rancangan ni! Dia bercakap seolah-olah ada kanak-kanak sebenar di depan dia. Sedangkan dia hanya di studio. Muka dia saja dah macam kanak-kanak. Lepas tu selalu buat macam-macam muka buat aku rasa tengah layan kanak-kanak pulak... Bila dia bercerita, bersemangat giler!! Macam kanak-kanak sebenar. Tak macam di buat-buat.. Jadi bila dia bercerita, aku akan nak terus dengar.. Hehe.. Suka lah kat kau Jeremy...

2 comments:

  1. cara ko ckp mcm ko da cair dgn dia plak, mcm mana bila kawan2 aku cair kat pelakon korea lelaki~

    ReplyDelete