Saturday, May 1, 2010

Kembali ke sekolah!!!!

Baru baru ni, aku melawat sekolah aku selepas tiga tahun meninggalkan sekolah tu- SMK Puncak Alam! Sebenarnya, datang sini sambil sambil tengok adik aku yang sedang melukis mural di sini...
Lalu kat depan bilik seni... bilik yang banyak kenangan... tapi, bilik seni dah banyak berubah! Eh... tengok tu!!! tu beg kertas yang aku buat masa form 2 dulu! (beg kertas kucing) cikgu simpan lagi... potret yang aku lukis pun, masih ada kat meja cikgu lagi... bestnyer....
Pemandangan kelapa sawit kat sekolah ni la yang buat aku rasa sekolah ni cantik!!! lalu la kat mana pun, mesti nampak kelapa sawit!!! suker!!!
Duduk kat tangga? dulu aku selalu duduk kat tangga camni, lepak ngan kawan kawan...
Oh ya, aku datang sini memang untuk tolong adik aku buat mural... (bukan tolong sangat pun, haha) Waktu ni, aku teringat tahun 2006~ kitorang 4 beradik berada di sekolah yang sama! Jalan ke mana mana pun, mesti terjumpa salah seorang adik beradik aku! kelakar betul.. Gambar atas ni, kedua dua adik aku.


Kakak aku pun datang menolong buat mural....


... dan, ini aku!


aku tolong buat sekuntum bunga je.


Sebelum pulang ke rumah, aku lalu depan mural ni. Ini mural yang aku dan kawan kawan aku buat masa masih bersekolah dulu... Mural ni, bukanlah bagus pun.. tapi kenangan semasa menghasilkan mural ni, banyak sangat! Ini je gambar mural aku yang aku ambil. Tak sempat nak ambil yang lain lain... Aku pun pulang.. babai SMK Puncak Alam, ada masa, jumpa lagi!!!

1 comment: