Monday, May 17, 2010

Hari Belia 2010

Tarikh: 15 Mei 2010
Lokasi: Putrajaya
Kami pelajar art & design, fine art UiTM Shah Alam datang ke sini membuat banner terpanjang. Kami terdiri daripada semestr 02 dan 03.
Kami berkumpul di depan kolej seroja sebelum bertolak. Ini aku dan kawan kawan aku. Kami pelajar penerapan semester 02.

Aku bersama Wani



Gambar ini, diambil sebaik sahaja kami turun dari bas setelah tiba di Putrajaya.


Kami menggunakan media marker untuk banner ini.
Sebab bahan ini sahaja yang disediakan...
Cuaca ketika ini terlalu panas! Aku takkan lupa perasaan lukis di bawah matahari terik ni...
Ini kawan aku, Nik

Siap!!! Lihat lah hasil karya kami bersama!
Aku & Aiman

Aku & Jue
Gambar gambar aku sekitar Putrajaya.
Cantik tempat ni...
Sekian saja laporan untuk hari ini...

3 comments:

  1. cantik banner blog ko~~
    tp kalo ko letak gmbr2 len2 lg smart, nie sume gmbar ko pakai topi merah je~~

    ReplyDelete
  2. same r ok..
    nmpak cam sebaris filem,
    gmbr diambil bnyk2...
    kn, kn?

    ReplyDelete